Brīdī, kad automašīna vairs nekalpo kā nākas, laiks apmeklēt servisu vai, ja zināšanas un prasmes to atļauj – veikt nepieciešamo remontu pašam. Bet vai zini, ar kādām izmaksām jārēķinās, atgadoties kādai auto likstai? Centīsimies to noskaidrot šī raksta turpinājumā!
Sniegt detalizētu atbildi uz to, kādas ir aptuvenās auto remonta izmaksas, iespējams vien tad, kad zināms, kādu defektu vai defektus nepieciešams novērst. Piemēram, sabuktēta priekšējā spārna iegāde un iztaisnošana izmaksās aptuveni 100-150 eiro, bet dzinēja maiņa praktiski vienmēr liek šķirties no vismaz tūkstoš eiro.
To, cik daudz naudas nāksies tērēt par remontu, lielā mērā nosaka arī tas, ar kādu automašīnu Tu pārvietojies. Šī iemesla dēļ ir vērts iepazīties ar konkrētu automašīnu provizoriskajām remonta un rezerves daļu izmaksām, pirms tiek iegādāts auto.
Tomēr vērā jāņem vērā, ka zemākas remonta izmaksas nereti liek upurēt ko citu, piemēram, automašīnas drošību. Piemēram, Kia Rio 2017. gada modelis, kas ir viena no automašīnām ar salīdzinoši mazākajām remonta izmaksām, Euro NCAP vērtējumā piecu zvaigžņu skalā ieguvusi visai viduvēju (trīs zvaigznes) vērtējumu. Šādos gadījumos vari sev uzdot provizorisku jautājumu – vai zemākas remonta izmaksas ir tā vērtas, lai riskētu ar drošību?
Protams, ka remonta izmaksas ļoti lielā mērā ietekmē arī tas, kur remonts tiek veikts. Ja ar automašīnu remontdarbiem esi uz Jūs, servisa apmeklējuma laikā līdzi labāk pasaukt draugu, kurš attiecīgajā nozarē ir gana zinošs. Pretējā gadījumā pastāv risks, ka automašīnai tiks atrastas neesošas problēmas, vai arī reālie defekti tiks novērsti par pārlieku lieku samaksu.
Lai izvairītos no nevajadzīgiem un negaidītiem tēriņiem, palūdz, lai oficiāla izmaksu tāme tiktu sastādīta pirms remonta, bet, ja tā laikā atklājas kādas papildu likstas – lai meistars par tām brīdina iepriekš, piedāvājot iespējamos risinājumus un izmaksas. Gadījumos, kad problēmas ir vairākas un/vai remonta izmaksas – salīdzinoši lielas, vērts apmeklēt vairākus auto servisus, lai salīdzinātu veicamo darbu sarakstu un tāmes.
Ikviens no mums zina, ka, piemēram, regulāri apmeklējot zobārstu, dažādas problēmas, kas mums pašiem paslīdētu garām nepamanītas, tiek novērstas krietni ātrāk, samazinot gan diskomfortu, gan izmaksas nākotnē. Līdzīgs princips ir ar auto – nevajadzētu gaidīt brīdi, kad radušās būtiskas problēmas, lai dotos uz auto servisu. Tā vietā uzticēt sava automobiļa apskati speciālistam vajadzētu aptuveni reizi sešos mēnešos, lai jau laicīgi novērstu likstas, kas kādā brīdī var rezultēties daudzkārt lielākās izmaksās vai pat apdraudēt Tavu un citu satiksmes dalībnieku drošību. Servisa apmeklējuma biežumu, protams, ietekmē arī nobraukums.
Brīdī, kad automašīna vairs nekalpo kā nākas, laiks apmeklēt servisu vai, ja zināšanas un prasmes to atļauj – veikt nepieciešamo remontu pašam. Bet vai zini, ar kādām izmaksām jārēķinās, atgadoties kādai auto likstai? Centīsimies to noskaidrot šī raksta turpinājumā!
Sniegt detalizētu atbildi uz to, kādas ir aptuvenās auto remonta izmaksas, iespējams vien tad, kad zināms, kādu defektu vai defektus nepieciešams novērst. Piemēram, sabuktēta priekšējā spārna iegāde un iztaisnošana izmaksās aptuveni 100-150 eiro, bet dzinēja maiņa praktiski vienmēr liek šķirties no vismaz tūkstoš eiro.
To, cik daudz naudas nāksies tērēt par remontu, lielā mērā nosaka arī tas, ar kādu automašīnu Tu pārvietojies. Šī iemesla dēļ ir vērts iepazīties ar konkrētu automašīnu provizoriskajām remonta un rezerves daļu izmaksām, pirms tiek iegādāts auto.
Tomēr vērā jāņem vērā, ka zemākas remonta izmaksas nereti liek upurēt ko citu, piemēram, automašīnas drošību. Piemēram, Kia Rio 2017. gada modelis, kas ir viena no automašīnām ar salīdzinoši mazākajām remonta izmaksām, Euro NCAP vērtējumā piecu zvaigžņu skalā ieguvusi visai viduvēju (trīs zvaigznes) vērtējumu. Šādos gadījumos vari sev uzdot provizorisku jautājumu – vai zemākas remonta izmaksas ir tā vērtas, lai riskētu ar drošību?
Protams, ka remonta izmaksas ļoti lielā mērā ietekmē arī tas, kur remonts tiek veikts. Ja ar automašīnu remontdarbiem esi uz Jūs, servisa apmeklējuma laikā līdzi labāk pasaukt draugu, kurš attiecīgajā nozarē ir gana zinošs. Pretējā gadījumā pastāv risks, ka automašīnai tiks atrastas neesošas problēmas, vai arī reālie defekti tiks novērsti par pārlieku lieku samaksu.
Lai izvairītos no nevajadzīgiem un negaidītiem tēriņiem, palūdz, lai oficiāla izmaksu tāme tiktu sastādīta pirms remonta, bet, ja tā laikā atklājas kādas papildu likstas – lai meistars par tām brīdina iepriekš, piedāvājot iespējamos risinājumus un izmaksas. Gadījumos, kad problēmas ir vairākas un/vai remonta izmaksas – salīdzinoši lielas, vērts apmeklēt vairākus auto servisus, lai salīdzinātu veicamo darbu sarakstu un tāmes.
Ikviens no mums zina, ka, piemēram, regulāri apmeklējot zobārstu, dažādas problēmas, kas mums pašiem paslīdētu garām nepamanītas, tiek novērstas krietni ātrāk, samazinot gan diskomfortu, gan izmaksas nākotnē. Līdzīgs princips ir ar auto – nevajadzētu gaidīt brīdi, kad radušās būtiskas problēmas, lai dotos uz auto servisu. Tā vietā uzticēt sava automobiļa apskati speciālistam vajadzētu aptuveni reizi sešos mēnešos, lai jau laicīgi novērstu likstas, kas kādā brīdī var rezultēties daudzkārt lielākās izmaksās vai pat apdraudēt Tavu un citu satiksmes dalībnieku drošību. Servisa apmeklējuma biežumu, protams, ietekmē arī nobraukums.